Kundtjänst
Världen idag byter callcenter för telefonväxel och kundtjänst
Anna-Carin Ahxner berättar om bytet av callcenter, som svarar i kundtjänsttelefonen vid hög belastning.
Världen idag
Världen idag byter från ett företag till ett annat, som går in och svarar i kundtjänsttelefonen vid de tillfällen då tidningens egen personal inte har möjlighet att svara.
– Vi tycker att det fungerar jättebra och är trygga med att de svarar åt oss, säger administratören Anna-Carin Ahxner.
Sedan något år tillbaka anlitar Världen idag ett externt företag som vid vissa tillfällen går in och svarar när kunderna ringer
till kundtjänst. Det kan till exempel vara om det är lång telefonkö i växeln, om tidningens
egen personal är upptagen med andra arbetsuppgifter eller vid låg bemanning
under sommaren.
ERBJUDANDE!
Världen idag DIGITAL
2 månader för 10 kr!
KÖP
Världen idag
DIGITAL
129,-
kr/månad
KÖP
Världen idag
HELG
159,-
kr/månad
KÖP
Världen idag
PAPPER
189,-
kr/månad
KÖP