Krönika

Efter att 51,9 procent av britterna röstat för att lämna EU – vad har egentligen hänt?

Publicerad Senast uppdaterad

Du har säkert sett mängder av reklam som är byggd på rädsla och fruktan. Om du bara blir tillräckligt rädd trumfar det förnuft och rationalitet så att du kanske köper något du inte hade tänkt skaffa. Ändå vill få av oss se blodiga bilder på på trafikoffer eller operationsbilder på allmän plats eller som tv-reklam när barnen ser på barnprogram.

Vill du läsa vidare?

Teckna en prenumeration för att ta del av denna artikel och mer på varldenidag.se.

ERBJUDANDE!
Världen idag DIGITAL

2 månader för 10 kr!

KÖP

Världen idag
DIGITAL

129,-

kr/månad ​​​​​​

KÖP

Världen idag
HELG

159,-

kr/månad ​​​​​​

KÖP

Världen idag
PAPPER

189,-

kr/månad ​​​​​​

KÖP

Powered by Labrador CMS